Jönnek, hogy elfoglalják Európát

2016. július 20. 12:27

Márfi Gyula
Magyar Hírlap
Lehet, hogy én tévedek, de ezernégyszáz év tanulságai alapján nem tartom valószínűnek, hogy lehetséges őket integrálni. A multikulturalizmusnak éppen az a gyengéje, hogy mi befogadnánk őket, de ők nem fogadnak el minket. Interjú.

Komolyan úgy gondolja, hogy a több száz kilométert akár a gyermekeikkel megtevők is el akarják foglalni a kontinenst?

Biztosnak tartom, hogy van egy ilyen küldetésük is, persze, nem csak ezért jönnek. Háborúk és környezeti katasztrófák mindig voltak, de hogy most ekkora nyomás van Európán, az nem lehet véletlen, szerepet játszhat benne ez a hódítási szándék. Ezért támogatják őket az arab bankok. Katarba vagy az Egyesült Emírségekbe nem engedik be őket, de adnak nekik pénzt, buzdítva őket, vándoroljanak hozzánk. A migrációnak ugyanis nem csupán okai, de céljai is vannak. Ilyen Európa, illetve az euró destabilizálása, amiben meg az Egyesült Államoktól számíthatnak támogatásra. A harmadik cél pedig a munkaerő­hiány orvoslása egyes uniós tagállamokban, a nagyvállalkozóknak szükségük van olcsó munkaerőre, vagyis modern rabszolgákra.

Ferenc pápa, a katolikus egyház feje mégis azt mondta a minap, hogy az elküldött migránsban ott lehet Krisztus. Nincs ellentmondás?

Jézus azt mondta, legyetek szelídek, mint a galambok, de azt is: legyetek okosak, mint a kígyók! Attól még, hogy szeretjük a farkasokat, hiszen ők is Isten teremtményei, nem engedjük be őket a bárányok közé, még ha báránybőrben is érkeznek. A Szentatyának egyébként azért sem érdemes keményen fogalmaznia, mert akkor a Közel-Keleten élő keresztényeken állhatnak bosszút a muszlimok, az eddiginél is durvábban. Ferenc pápa ráadásul nyilván jobban ismeri azokat a muszlimokat, akikkel Dél-Amerikában találkozott, s akikkel együtt imádkozhatott a katolikus templomokban. De akik most jönnek, nem tesznek ilyet, muszlim és muszlim között is lehet különbség. Meg kell ismerni az iszlámot, hogy érdemben tudjunk nyilatkozni. Fontos az is, hogy míg a zsidó-keresztény hagyomány a bosszútól és a harctól a békés, megbocsájtó magatartás felé vezet –, hiszen Jézus már arra hív minket, szeressük az ellenséget is –, addig a muzulmánoknál ilyen nem létezik. Szakértők szerint a Mekkában keletkezett Korán-fejezetekben, azaz a szúrákban Allah még úgy szerepel, mint irgalmas isten, a medinaiakban azonban inkább bosszúálló, ott már több az antiszemita kijelentés, mint Hitler »Mein Kampf«-jában. Náluk még van olyan, hogy szent gyűlölet. Vagyis a folyamat fordított. Máig élő, érzékletes példa: a házasságtörésért halál jár, nyilvánosan kivégzik, aki ilyet tesz.

Sokan éppen a muszlim radikalizmus, az ilyen szabályok elől menekülnek Európába.

Nem hiszek benne, hogy emiatt menekülnének. Hiszen ezt tanulják, ebben nőnek fel. A háború persze más, az lehet oka az elvándorlásuknak. Ugyanakkor a gyermekek, akik velük jönnek, sokszor nem is a sajátjaik, csak tolják őket maguk előtt, hogy sajnálatot ébresszenek, aztán otthagyják a szerencsétleneket, vagy éppen átdobják a határkerítésen. Még egyszer mondom: tudnunk kell, hogy mások, mint mi, s ha ezt nem vesszük figyelembe, rossz döntéseket hozhatunk. Lehet, hogy én tévedek, de ezernégyszáz év tanulságai alapján nem tartom valószínűnek, hogy lehetséges őket integrálni. A multikulturalizmusnak éppen az a gyengéje, hogy mi befogadnánk őket, de ők nem fogadnak el minket. Saját képükre és hasonlatosságukra akarnak alakítani bennünket. Még azok is, akik menekültként érkeznek. Nem tisztelik, hanem megvetik a másságot, azaz minket, sőt egyfajta felsőbbrendűségi tudat van bennük. És még valami. Az iszlám nem csak vallás, hanem totalitárius politikai rendszer, ahogy azt az iráni Homeini ajatollah is megmondta már.”

Az eredeti, teljes írást itt olvashatja el.

Összesen 144 komment

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.

A Tóra mit mond minderről?

Egyértelmű, világos állásfoglalás. Jó lenne ha a magyarországi egyházi vezetők követnék a példáját, benne a zsidó egyház reprezentánsaival. Várom Köves Slomo állásfoglalását is.

A zsidó-keresztény párbeszéd nagyon fontos, meg kell őrizni Európa zsidó-keresztény gyökereit.

S fontos volna, hogy Németh Sándor ennek szellemében hangolja a nyíltan iszlám barát Klubrádiót és az ATV-t is.

Válaszok:
Sulammit | 2016. július 21. 8:36

Abszolút, már régóta egyenesen fogalmaz a kérdéskörben az érsek úr.
Kap is ezért hideget-meleget a hiszterolibektől... gondolom ezért az interjúért is fog.

"száz év tanulságai alapján nem tartom valószínűnek, hogy lehetséges a szélsõjobbot integrálni. "
Arra gondolsz, hogy a "az egyenlõ jogokért kiállók, a békésen egymásmellett élõk, azaz mink" bárkit, bármikor lehugyozhassanak, integráció jelszó alatt?

"A multikulturalizmusnak éppen az a gyengéje, hogy mi befogadnánk őket, de ők nem fogadnak el minket. "
Igen, és az, de az nagyon, hogy a multikulti létrejöttében és uralmi helyzetbe jutásában a róm. kat. egyházunk is mélyen részes, Püspök úr.
A magyarság magára hagyásában a magyar egyház még "bónuszként" elégtelenre vizsgázott.
Sehol a térségben az egyháza nem hagyta úgy magára a népét, - ha úgy tetszik, nem árulta el, - mint a Magyar Róm. Kat. Egyház.
Amiből következik az elkerülhetetlen fogyás, pusztulás, végül: megsemmisülés.
Egyszerűen nincs harcmodoruk.
A kérdés:
1. tudják-e, miről beszélek a harcmodorral?
2. tudják, de - valamilyen okból - nem merik?
Így kimondható, hogy a magyarság egyik legnagyobb ellensége maga az egyháza?
Kérdezem, hithű katolikusként.

A MKE kezdhetné ezzel, minden mise után:

"KRANTZ S. GROVER (1931-2002) amerikai antropológus:

"A magyarországi magyar nyelv ősisége ugyanilyen meglepő lehet… átmeneti kőkori nyelvnek tartom, mely megelőzi az újkőkor kezdetét… a magyar az összes helyben maradó európai nyelvek közül gyakorlatilag a legrégibb..."

(Grover Krantz: Az európai nyelvek földrajzi kialakulása, Bp. 2000, Imre Kálmán fordítása)"

Csak, hogy tudjuk, miről, mivel beszélünk.
És lehetne folytatni Szt. István törvényeivel, Szt. Lászlóval, az Aranybulla ismertetésével stb.
Csak, hogy tudjuk, kik vagyunk, amikor ma beszélünk...

"Az Egyház csak befogadja azokat, akik alázatos szívűek."
Akkor a jézusi példabeszéd "a pásztor otthagyja a kilencvenkilenc igazat az eltévedt egy miatt" - tévedés, finoman szólva?
Ezt akarod mondani?

Most nem az a lényeg, hogy egyes ember mit tud, hanem az:
miért vadult, miért butult el a nyáj?

Szerintem az alázatos szív nem zárja ki, hogy kígyóként harcoljunk azok ellen, akik Krisztusunk szellemét sározzák, gyalázzák, lejáratják, főként a fiatalság előtt.
Abban, hogy a fiatalok között annyi a kisiklott, torz életet élő, az egyháznak a felelőssége megkérdőjelezhetetlen.
Ebben az értelemben: a Sátán bűntársai (vagyunk) mindannyian, ki-ki lehetősége, kötelessége szerint.

Válaszok:
Sulammit | 2016. július 20. 21:09

Ha nő vagy, lányom, sajnállak.
De sohasem késő...
Ha férfi vagy, neked reszeltek.
Bár azt mondják, soha ne mondd, hogy...

'Az iszlám nem csak vallás, hanem totalitárius politikai rendszer'

Így igaz, éppen ezért nincs keresnivalója Európában.

Az igazi kényszerű kiáramlás a Bár Kochba szabadságharc leverését követően indul el.

Nem tudok Veled egyetérteni abban, hogy a zsidóságnak nincsenek európai gyökerei. Sokkal mélyebbek, gazdagabbak mint sok mai európai népnek, köztük a magyaroknak. Tegyél egy kis kultúrtörténeti utazást. Az európai zsidóság hosszú évszázadokon keresztül markánsan meghatározta - s ez érvényes napjainkra is - Európa szellem életét.

S voltak békés időszakok, amikor békésen oktathattak a legkiválóbb egyetemeken is más nagyságokkal egyetemben. A córdobai egyetemen Májmúni Mózes mellett tanított Ibn Rusd és Gerbert, a későbbi Szilveszter pápa is.

A kereszténység zsidó-kereszténység.

Bírálod a II. Vatikáni Zsinat munkáját. A Nostra atea, A. Bea bíboros által szerkesztett része nem nyerte el a tetszésedet, vagy Ratzinger álláspontja - "a remélt megújulás helyett a fokozódó bomlás folyamata indult meg" - áll közel Hozzád?

Azt látom, hogy mélyen elégedetlen vagy a Vatikán mai irányvonalával.

Nem tudod, hogy mi lehet az oka, hogy Magyarországon csodálatosan pezsgő hit-és kulturális életet él a zsidóság, míg a katolikus templomok konganak az ürességtől?

Válaszok:
Sulammit | 2016. július 21. 8:47

Kitértél a válasz elől.

Nem tévedsz kedves érsek úr. Sajnos, ezt hozzá teszem.
Pontos a helyzetelemzés.

Miért, te melyik állathoz hasonlítottad volna?

"A Szentatyának egyébként azért sem érdemes keményen fogalmaznia,"

Azt ne is, de nem kellene azért túltolnia a biciklit.

"Abban, hogy a fiatalok között annyi a kisiklott, torz életet élő, az egyháznak a felelőssége megkérdőjelezhetetlen."

Nem a családnak ugye? Ki neveli azt a gyereket?
Kinek kellene nevelnie?

Válaszok:
OberEnnsinnen | 2016. július 21. 15:53

Mi az, hogy "persze"? El tudod olvasni a magad linkelte cikket?
És mi az, hogy "pedofil előéletű"?

Jézus idejében, amikor a Tékozló fiú példabeszédet mondta, már kb. 4 millió zsidó vándorolt ki Palesztinából és élt távol hazájától diaszpórában a nehéz gazdasági körülmények és a gyakori éhínség miatt.

Izrael és Júdea két királyság. Galilea soha nem volt zsidó állam.

Németh Sándor és az ATV-je nem iszlámbarát, hanem zsidó barát.

A legtöbb Magyarországon élő zsidó, nemhogy nem él pezsgő hit és kulturális életet, hanem fogalma sincs a zsidó vallásról. Hiszen a szüleik érthető okokból el is titkolták előlük a származásukat. A legtöbb zsidó közömbös a vallását tekintve, vegyes házasságban élnek.
A katolikus templomok akkor sem konganának az ürességtől, ha nem lenne benne egyetlen ember sem, mert Jézus Krisztus valóságosan is benne van, a kitett Oltáriszentségben.
Ilyet az állít, aki nem jár templomba. A katolikus templomokban naponta minimum 2 szentmisét tartanak hétköznap.
Budapesten többet. Vasárnap meg 5 szentmise van.
A ferenceseknél ennél is több.

Szégyen hogy egy katolikus vezető ennyire arcátlanul szembemegy az egyház és a Biblia álláspontjával és nyíltan keresztényellenes, kirekesztő nézeteket hirdethet.

Válaszok:
Sulammit | 2016. július 21. 17:11

A család: 50%.
A többi, amit a gyermek maga körül lát, hall, érzékel, tudatosít magában.

Válaszok:
Sulammit | 2016. július 21. 17:09

Pedig próbáltam finom lenni...

Az előbb céloztam rá:
pl. minden szentmise előtt 10 percen át, felolvasni a magyarság történelméből, erkölcsi-egyházi vonatkozású írásokból.
+ a modern média pl. köztéri plakátok, eszközeit habozás nélkül használni.
A fiatalokat nem elriasztani, a bűn következményeivel, ellenkezőleg:
bátorítani őket, ha változol, elhagyod a rosszat, szeretetben élhetsz...

Válaszok:
Sulammit | 2016. július 21. 17:14
Sulammit | 2016. július 21. 17:18

A család jó ideig 100% kell, hogy legyen.
De folyamatosan azt hallom, hogy az iskola a hibás.
Te pedig azt, hogy az egyház.
Mintha a gyereknek nem lennének szülei.

Arról nem is beszélve, hogy sokan templomot csak kívülről látnak.
Még jó, hogy van már, - választható - hitoktatás.

De csak azért tartod szégyennek, mert nem ismered a Bibliát.
Miért mit mond az egyház?

A templomba szentmisére és imádkozni járunk, nem történelem órát hallgatni.

Ezek szerint te nem jársz templomba, különben tudnád, hogy rózsafüzér, litániák és Szentségimádás van a szentmisék előtt a legtöbb templomban.

Válaszok:
OberEnnsinnen | 2016. július 21. 18:59

Az a gond, hogy ha te nem értesz meg, hogyan lenne várható az uralkodó ateistáktól?
Rögzítsed már magadban:
a mai világban NINCS TISZTA FORRÁS, még a szülő is manipulált, valamilyen mértékben.
Ahol a történelmet hitelesen, leírt anyagból egy fiatal hallgathatja, ilyenformán nem más, mint egyházi rendezvény.
MÁS NINCS.
Önazonosságot pedig honnan szerezhetne egy gyermek, egy ifjú, ha nem családja, rokonsága, országa, népe múltjából?
Elszomorító, hogy ennyire kézenfekvő alapigazságot magyarázni kelljen...

Válaszok:
Sulammit | 2016. július 21. 19:55

Ne szomorkodj ezen. Inkább nyugodj bele, hogy Isten háza az imádság háza. Nem tartunk előadásokat benne a mise előtt.
Sokan azért mennek valamivel előbb, hogy felkészüljenek, ráhangolódjanak a szentmisére. Elimádkozzák a rózsafüzérüket, vagy egyéb imádságot.
Azzal nem értek egyet, amit ypszinek írtál. Ezeket az alapigazságokat nem minden mise előtt 10 perccel kell felolvasni egy katolikus templomban.
Nekem pedig a te ötleted az elszomorító, hogy 1 órát sem vagy képes együtt tölteni ISTENNEL!

Jól megnéztem és nem hiszem. Annyi mecset csak nem kell a muszlimoknak, ahány templom van Magyarországon.
Másrészt te pedig menj el Rómába és nézd meg azt az irdatlan tömeget. Soha ennyi embert nem láttam ott, pedig most nem lengyel pápa, hogy azok töltsék meg a várost.
Ferenc pápa is rendkívül népszerű.

Na de a népsűrűség is nagyobb? Igaz?

Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés